Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen of FAQs voor onze klantenservice

Hieronder staat een aantal vragen die we bij Printtijgers vaak krijgen.

Staat je vraag er niet bij? Laat het ons het liefst via het formulier hiernaast weten, of bel 030-6055912.

Emailen kan ook: [email protected]

1 Kaarten bestellen
1.1 Hoe geef ik de tekst voor mijn kaarten op?

Dit kan op twee momenten:

Direct na de bestelling

Je ontvangt een bevestiging van je bestelling met daarin een linkje naar ons tekst-op-de-kaart-formulier. Dit kun je gebruiken om direct de tekst en -eventueel - instructies naar ons te sturen.
Wil je dit formulier op een later moment gebruiken? Kan ook: klik weer op de meegestuurde link, wanneer het je beter uitkomt

Op een later moment

Je moet nog even nadenken over de tekst en stuurt ons liever een emailtje met de tekstgegevens of een eigen schets in de vorm van een Word- of pdf-dokument.

 

 

1.2 Kan de tekst van de voorbeeldkaart op de website ook in een andere stijl?

Geen punt. We maken alle gepersonaliseerde tekst (de tekst die specifiek over jullie gaat) net zo druk of rustig als jullie willen.
Ook in een letter die jullie leuk vinden.
En als de kleur van de letters anders moet kan dat ook.

1.3 Tekst over een kraamborrel, hoe doe ik dat op het geboortekaartje?

We kunnen soms ook (vaak een minder dure en praktische oplossing) een deel van de kaarten MET borreluitnodiging en een deel ZONDER borreluitnodiging doen. (Dat noemen we bij Printtijgers een tekstwissel en kost 1x €25,00 extra)
Deze tekstwissel is ook via de webshop, in de winkelwagen, aan te vinken en te bestellen.

1.4 Krijgen we een voorbeeldkaart met onze eigen teksten erop voordat ze geprint worden?

Ja! We maken altijd een voorbeeld (krijg je per email) en als die goed is nog één echte afgedrukte kaart (krijg je per post of kun je afhalen). Hiervan gaat er  ook eentje in ons archief totdat we definitief akkoord op de echte kaart hebben.
Pas daarna wordt de oplage geprint.


2 Algemeen
2.1 Wie is of zijn Printtijgers

Printtijgers: is het er één, of zijn het er meer?

In 2006 begonnen we als "onsgeboortekaartje.nl" voor wie een eigen idee als geboortekaart grafisch uitgevoerd wil zien. Inmiddels werken we als specialisten op het gebied van het printen van geboortekaarten, huwelijkskaarten, jubileumkaarten én rouwkaarten.

We beschikken over álle grote collecties van de bekende kaartenuitgevers, zoals van Belarto, Familycards en Buromac. En een groot deel van de geboortekaarten kunt u online bekijken en bestellen.

En bij Printtijgers kunt u nog steeds 3 collectieboeken vanuit onze studio in Nieuwegein ophalen om ze een paar dagen rustig thuis te bekijken..

Zo bereikt Printtijgers een breed publiek. Niet alleen in Nieuwegein, Utrecht, Houten, Vleuten, de Meern en Leidsche Rijn, maar in heel Nederland met heel veel verschillende soorten kaarten op één website!

 

Wij zijn Printtijgers

Herenstraat 30
3431 CV Nieuwgein

030-6055912

 

2.2 Contact met Printtijgers

Heb je een vraag, neem dan direct contact met ons op.

Dit kan het makkelijks via het formulier hiernaast of:

Via email: Als je een e-mail stuurt naar [email protected] ontvang je op werkdagen vrijwel direct of anders binnen één werkdag antwoord.
 
Via telefoon: Wij zijn op iedere werkdag bereikbaar tussen 09:00 en 20:00 uur via 030 6055912
 
Dierect op ons adres:
Printtijgers is te vinden op de Herenstraat 30, 3431 CV Nieuwegein.
Je bent bij ons van harte welkom, maar om teleurstellingen te voorkomen vragen we je wel even vooraf te bellen of te mailen wanneer het schikt.
 
2.3 Op sommige kaarten staat een regeltje informatie over het kaartje. Gaat dit er af?

Ja de regeltjes met hele kleine tekst (zoals nummer van de kaart, kleur van de lettters) die zichtbaar zijn op de modelkaarten zijn alleen op de voorbeelden afgedrukt.
Op de kaarten die wij aan onze klanten leveren is dat verwijderd!

2.4 Op de meeste kaarten staat een logo van de uitgever op de achterzijde. Kan dit er af?

Op de voorgedrukte collectiekaarten van Belarto, Buromac en Familycards, bijvoorbeeld, staat bijna altijd een kleine afbeelding van het logo of de website vermeld. Dit is al voorgedrukt en kunnen we niet meer verwijderen. Het is echter heel klein en de meeste mensen storen zich er gelukkig niet aan, of vinden het juist wel leuk om te laten staan.

Het logo van Mare, onze eigen Printtijgerscollectie, is in sommige gevallen wél te verwijderen. Vraag hier altijd vooraf naar.

2.5 Klachten

Alhoewel wij er alles aan doen om onze produkten goed af te leveren blijft het mensenwerk, dus er kunnen dingen fout gaan.

Als je niet tevreden bent willen wij dat graag weten en dan wel het liefst zo snel mogelijk, zodat we een oplossing kunnen voorstellen die voor alle partijen werkt.

Email ons daarom direct bij een teleurstelling of klacht! Heb je zelf een voorstel voor een oplossing? Geef ons deze dan ook alvast door, zodat we misschien uiteindelijk nog beter kunnen zorgen voor een goed resultaat en tevreden klant!

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »