Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren



Levertijd van je kaarten

Als je kaart helemaal goed is, mail ons dan je akkoord. Doe je dat vóór 12.00 uur, dan drukken en verzenden we ze nog dezelfde (werk)dag.
Is je akkoord ná 12.00 uur bij ons binnen? Dan verzenden we je kaartjes de (werk)dag erna.


Verzenden en de kosten

Wij verzonden onze pakketten met PostNL. De tarieven daarvoor zijn gewoon openbaar en wij verdienen niets aan de verzending van jouw kaarten. Maar we rekenen wel een deel (€ 5,95 voor adressen binnen Nederland) aan je door. Het gaat dan niet alleen om portokosten, maar ook verpakkings- en transportkosten.

Vind je dit toch te veel of woon je in de buurt, dan ben je altijd welkom om de kaarten -op afspraak- zelf op te halen. Dit kun je aangeven in de winkelwagen, zodat je de verzendkosten automatisch niet betaalt.

Waarom we bedrukte kaarten niet retour kunnen nemen.

Bij bedrukte kaarten is sprake van "uitsluiting van het herroepingsrecht op je bestellingen bij Printtijgers" voor zover het gaat om gepersonaliseerde of ingedrukte materialen. (artikel 8 in de leveringsvoorwaarden)

Deze zijn immers speciaal voor jullie gemaakt en aangepast en kunnen wij nooit meer veranderen t.b.v. een nieuwe klant. Ze zijn persoonlijk van aard en als je - om welke reden dan ook - ze toch niet wilt hebben zijn ze voor ons waardeloos.

Kijk daarom goed na of de proeven die je krijgt wel goed zijn en helemaal zoals je had bedoeld.

Is er een andere reden waardoor je de kaarten niet wilt of kunt afnemen, laat het ons dan weten, zodat we misschien voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »